O noua carte

o istorie sincera si corecta a spatiului cosmic - Bestseller -

Dragi urmaritori.

Am deosebita placere sa anunt lansarea unei noi carti care se inscrie in lunga si impresionanta lista de volume scrise de mine si care au avut succes real printre personalitatile marcante ale ezoterismului mondial, precum si printre dumneavoastra, cititorii. De aceasta data, am ales sa aprofundez in noua mea carte un subiect foarte drag mie si care am aflat, din partea multora dintre admiratorii mei, ca suscita un extrem de mare interes in general.

„O istorie sincera si corecta a Spatiului Cosmic” este o lucrare exhaustiva despre partea Universului nevazuta de ochiul liber. Nu cauta sa urmareasca istoria lumii intr-o ordine cronologica a partilor politic, militara sau culturala. Cartea trateaza evolutia existentiala a tuturor entitatilor energetice intregul context ce a dus la aparitia actualului sistem al Comunitatii Civilizatiilor Virtuale.

Voi reveni cu date concrete despre locul si data lansarii oficiale, atunci cand se va organiza si o sedinta de autografe cu autorul. De asemenea, cei ce vor cumpara aceasta carte, vor primi gratis un semn de carte in conditii grafice de exceptie cu Prof. Dr. Leonida Silvestru Bucium.

4 Comments

  1. toxic
    Posted 16 Decembrie, 2009 at 4:28 pm | Permalink

    Cartea va fi distribuita si in randul singurilor cititori, adica cei de la sectiile de boli psihice?

  2. vivatzalmoxis
    Posted 11 Decembrie, 2009 at 10:44 am | Permalink

    EXCELENT!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D Abia astept!!!

  3. daimonboy
    Posted 11 Decembrie, 2009 at 9:49 am | Permalink

    RESPECT!!!! DLE BUCIUM! unul din rari oameni care crede in primcipile lui!!!!!!

  4. scorillo2007
    Posted 11 Decembrie, 2009 at 9:19 am | Permalink

    Felicitari,dle Bucium!!Cand va avea loc lansarea?Este un subiect care mapasioneaza de mult!
    AS VREA UN AUTograf si eu. Sunteti o persoanade admirat!!!!!


