Noi semne ale invaziei!

Coincidenta? Eu zic ca nu.

5 Comments

  1. toxic
    Posted 16 Decembrie, 2009 at 4:25 pm | Permalink

    Dragi extraterestrii, se pare ca existati, pana acum m-am indoit de asta, dar vazand anumite lucruri pe acest site realizez ca prostia asta nu e umana, e ceva mai mult decat putem noi creea

  2. edy
    Posted 16 Decembrie, 2009 at 2:56 pm | Permalink

    Eu stau si ma intreb daca voi vorbiti serios sau faceti caterinca. Daca as avea puterea, l-as baga pe nenea asta undeva in detentie, sa nu mai prosteasca lumea.

  3. Toma
    Posted 14 Decembrie, 2009 at 11:53 am | Permalink

    Imaginile au fost filmate de mii de oameni in norvegia si sunt date acum la toate posturile de tv. Ceea ce e mai grav e ca prin internet acesti serpilieni circula nestighetiti si nu pot fi depistati. Se muta de la un calcualtor la altul si infiltreaza o unitate animatoare in fiecare om nevinovat.

  4. dannyro
    Posted 11 Decembrie, 2009 at 3:49 pm | Permalink

    DA PENTRUCA ERA POARTA PE CER,,,,,,,,,,,

  5. scorillo2007
    Posted 11 Decembrie, 2009 at 9:31 am | Permalink

    Iata ca previziunile dvs, incep sa se adevereasca, daca mai era incaodata nevoie!! Si asa cum ati prevazut, Norvegia este pe teritoriul unei porti galactice semicosmice de constructie vikinga…


